Vannacht op reis - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Sanne Kroon - WaarBenJij.nu Vannacht op reis - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Sanne Kroon - WaarBenJij.nu

Vannacht op reis

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

14 Augustus 2011 | Nederland, ettenleur

Na een aantal weken vakantie in het, naar het gevoel natste land op aarde ga ik vannacht dan toch naar het land van zon zee strand natuur en cultuur: Griekenland. Corfu om precies te zijn: een van de grootste eilanden ten westen van het vasteland dat zowat tegen Albanie aanligt. Vandaar dat we met Jeffrey ook afgesproken hebben om een dagje Butrint te doen. Voor de rest: we zien daar wel of we lui op het strand gaan liggen of een intensieve wandeling gaan maken door de bergen. Ik neem in ieder geval mijn wandelschoenen mee.

Het reisplan is als volgt: Ons vliegtuig vertrekt maandagochtend om 5.05. Bij intercontinentale vluchten moet je 2 uur van tevoren op het vliegveld aanwezig zijn, en Schiphol is iets minder dan 1,5 uur rijden. Omgerekend: wij moeten om 1.30 weg... Dan is het een uurtje of 3 vliegen, het is daar 1 uur later dus komen we rond 9 uur lokale tijd aan... En ik ben vanochtend al om 7.30 opgestaan :| Holy crap dat wordt een lange dag!
Geen idee of ik in het vliegtuig een tukje kan doen of in de auto er naartoe. Ik weet niet eens of ik internet heb en mijn blogje bij kan houden. Maar dat zien we daar allemaal wel en als niet kan ik altijd nog lekker films gaan kijken op mijn laptopje :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, ettenleur

Sanne

Actief sinds 16 April 2011
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 34020

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2022 - 14 September 2022

Rondje Polen + Baltics

23 Mei 2019 - 27 Mei 2019

Ma... Noord Macedonië

22 Mei 2017 - 07 Juni 2017

Rondje Centraal Europa

22 April 2017 - 29 April 2017

Jubileumtoer Siauliai

03 Maart 2014 - 07 Maart 2014

Siauliai

23 Juli 2012 - 29 Juli 2012

Praag

15 Augustus 2011 - 28 Augustus 2011

Corfu

Landen bezocht: