Lekker lui in de zon - Reisverslag uit Sopron, Hongarije van Sanne Kroon - WaarBenJij.nu Lekker lui in de zon - Reisverslag uit Sopron, Hongarije van Sanne Kroon - WaarBenJij.nu

Lekker lui in de zon

Blijf op de hoogte en volg Sanne

27 Mei 2017 | Hongarije, Sopron

Vandaag heb ik een beetje uit kunnen slapen en heb ik zelfs netjes op Jeffrey gewacht met het ontbijt. De ochtend hebben we lekker in de zon gezeten en gelezen en naar oma geluisterd die wat wilde roddels had over inbraken in de buurt.
Aan het eind van de ochtend wilde ik de foto's van München laten zien en na wat geklooi met de vier afstandsbedieningen en de overbodig toegevoegd usb-ingangen lukte dat. Opa kwam niet meekijken want ik had het raam in de badkamer gesloopt en dat moest op dat moment gemaakt worden. Ik wilde het aan de bovenkant openklappen nadat Jeffrey gedoucht had, maar alhoewel de klink met gemak die kant op ging wilde hij niet open (op dat moment zie je dat daar een extra scharnier zit) en wilde de klink niet meer naar beneden. Met als gevolg dat het hele raam losgeschroefd moest worden.

's Middags hebben we een rondje in de buurt gelopen en zijn we omhooggeklommen in de uitzichttoren. Op de terugweg hebben we een ijsje gegeten en zijn we weer lui in de tuin gaan liggen. Rond half zes gingen we op weg richting Balf, waar we zouden gaan eten bij de Halaszcsarda, want daar hadden ze grotere porties dan bij Tercia. En het was goedkoper.
We hebben goed gegeten en ik excuseerde mezelf naar de wc zodat ik de rekening binnen kon vragen. Helaas bleken de wc's in het gebouw ernaast te zitten en opa en oma begonnen vragen te stellen toen ik opeens toch niet meer hoefde.
Ik kreeg een serveerster wel zover dat ze mij de rekening gaf ipv aan opa en zonder dat ze het bedrag hebben gezien heb ik afgerekend, helaas wel van "hun geld" dat we gekregen hadden toen we aankwamen want we konden niet pinnen.
Na wat protest was alles toch goed en reden we terug naar huis waar we nog een toetje in de vorm van een kastanjerollade ophebben en hebben we nog wat gekletst, gedronken en gelezen terwijl de mannen de wedstrijd Frankfurt- Dortmund keken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sanne

Actief sinds 16 April 2011
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 34126

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2022 - 14 September 2022

Rondje Polen + Baltics

23 Mei 2019 - 27 Mei 2019

Ma... Noord Macedonië

22 Mei 2017 - 07 Juni 2017

Rondje Centraal Europa

22 April 2017 - 29 April 2017

Jubileumtoer Siauliai

03 Maart 2014 - 07 Maart 2014

Siauliai

23 Juli 2012 - 29 Juli 2012

Praag

15 Augustus 2011 - 28 Augustus 2011

Corfu

Landen bezocht: