JURK O.O - Reisverslag uit Kérkyra, Griekenland van Sanne Kroon - WaarBenJij.nu JURK O.O - Reisverslag uit Kérkyra, Griekenland van Sanne Kroon - WaarBenJij.nu

JURK O.O

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

17 Augustus 2011 | Griekenland, Kérkyra

We zouden het vandaag een beetje rustig aandoen dus hebben we de hele ochtend in de zon en in het zwembad gelegen. Jeffrey trakteerde me op een ijsje, dus ik nam een cornetto, wat hier een Magnum heette, maar het was ook wel een enorm grote. Ik was er misschien wel een half uur mee bezig. ’s Middags werd het te warm en ik had vanwege Jeffrey’ s gesnotter ook niet goed geslapen dus deed maar een dutje in de woonkamer terwijl hij oude Doctor Who filmpjes ging kijken, totdat de schoonmaaksters weer binnen kwamen vallen. Die wilden we niet in de weg zitten , en daarna kon ik niet meer in slaap vallen.
We aten kip met aardappels en bloemkool: heerlijk Nederlands (Of Duits, de ouwelui hadden boodschappen gedaan bij de Lidl, want ze hadden een auto gehuurd: een gele koektrommel).
Na nog wat geluierd te hebben gingen Johan en Dimphie naar de andere kant van het eiland om naar de zonsondergang te kijken (je moet toch wat te doen hebben), en de kids gingen shoppen. Als cadeautje van Jeffrey kreeg ik een glazen ketting met een soort van 3D bloemen erop… ik maak nog wel een foto ofzo. Later kwamen we dezelfde tegen voor 1,50 minder, maar ach, “Dat blijf je altijd houden.” En ik heb het niet betaald :)
Laura en ik hebben een JURK uitgezocht en hij staat gewoon LEUK! (Heb ik ook foto’s van want ik weet dat jullie het anders niet geloven). Daarna gingen we terug naar het restaurant waar we de eerste dag gegeten hebben en een stuk chocoladetaart of tiramisu genomen want die waren zooo lekker toen.
Jeffrey heeft nog een funshirt gekocht van mijn geld (ik maak straks wel een balansje op) en Tim een fake horloge. ’s Avonds hebben we nog lekker geluierd, gelezen, tetris en stratego gespeeld.